سرمربی زامبیا:قهرمانی ما را در آسمان نوشته بودند
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش خبرگزاری ها، زامبیا در فینال این رقابت ها كه یكشنبه شب برگزار شد، تیم مدعی ساحل عاج را در ضربات پنالتی با نتیجه 8 بر 7 شكست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

'هرو رنارد' سرمربی فرانسوی این تیم با اشاره به كشته شدن اعضای تیم ملی زامبیا در یك سانحه هوایی كه 19 سال پیش در مسیر سفر به سنگال برای برگزاری مسابقه انتخابی جام جهانی روی داد، گفت: می دانستیم دنبال چه چیزی هستیم اما این سرنوشت ما بود كه در آسمان نوشته شده بود. خداوند هم به ما كمك كرد و به ما قدرت دارد.

وی بعد از قهرمانی زامبیا 'كلوشا بوالیا' رییس فدراسیون فوتبال زامبیا و تنها بازمانده از آن سانحه هوایی را در آغوش كشید.

بوالیا فردی بود كه با اطمینان كامل در سال 2008 رنارد را برای مربیگری تیم ملی زامبیا انتخاب كرد و در سال 2010 قرارداد وی را تمدید نمود.

رنارد در مورد وی گفت: بوالیا یكی از بهترین بازیكنان زامبیا در یك قرن گذشته بوده است كه سپس سرمربی تیم ملی شد و اكنون رییس فدراسیون است. این قهرمانی را به او تقدیم می كنم. وقتی هیچكس مرا نمی شناخت، او به من شانس مربیگری تیم ملی كشورش را داد.

وی افزود: زامبیا شانس آورد كه تمامی مسابقات خود را در گابن انجام داد. فقط می توانستیم با بازگشت به گابن یاد تیم 1993 را گرامی بداریم. این اتفاق به ما قدرت مضاعف داد.

9126**1440





:: برچسب‌ها: حزب , خام , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: